Search This Blog

I See i See Handcrafted Icy Desserts 今日星期三,衝左去Via Tokyo食焙茶軟雪糕! 但不小心遇上新開張嘅ice pop店,心思思之下又買條試試。

[I See i See Handcrafted Icy Desserts] 清爽新貴

I See i See Handcrafted Icy Desserts
今日星期三,衝左去Via Tokyo食焙茶軟雪糕! 但不小心遇上新開張嘅ice pop店,心思思之下又買條試試。


極度漂亮!
全部ice pop 都有好多生果,樣靚,又吸引。真想每一款都拿來咬一口啊! 不過. 定價不便宜, 加上剛剛已經吃了via Tokyo的焙茶味軟雪糕, 也只可以揀一隻來試啦。


refreshing kiwi HK$38
眾多口味之中揀左kiwi奇異果味。真的,啖啖都係奇異果! 亦有鮮榨奇異果汁那種點點刺喉的口感。無疑係極端足料呢。因為沒有加入奶類, 吃罷一條都不會膩呢。雖然看上來小小的一份, 但慢慢吃來, 讓冰塊在口中融化, 也吃了好久才吃完呢。


A smile

before it melt
還有好多特別的味道, 下次, 再來試試別的吧!


I See i See Handcrafted Icy Desserts
地  址:香港銅鑼灣禮頓道138號
電  話:2337 3361
營業時間:
參考網址:官方網站 | Facebook Page | Openrice 開飯專頁


0 comments: