Search This Blog

來至日本嘅Yoku Moku 落戶香港已經好耐,大家最中意嘅係咩產品呢?我自己最喜歡嘅係脆脆的雪茄蛋卷曲奇,而蛋糕卷呢就一直無緣一試。 今日,機會黎啦!同事告知Yoku Moku 做緊優惠,買蛋糕卷送原味蛋糕卷,基本等於係買一送一,真係好超值呀。中意食嘅人固然要快啲去買,...

Yoku Moku 蛋卷一送一大優惠


來至日本嘅Yoku Moku 落戶香港已經好耐,大家最中意嘅係咩產品呢?我自己最喜歡嘅係脆脆的雪茄蛋卷曲奇,而蛋糕卷呢就一直無緣一試。

今日,機會黎啦!同事告知Yoku Moku 做緊優惠,買蛋糕卷送原味蛋糕卷,基本等於係買一送一,真係好超值呀。中意食嘅人固然要快啲去買,未食過嘅話(如我)依加就係最好嘅入手時機啦。IFC有分店對我黎講太方便!

奶茶蛋糕卷HK$178 / 抹茶蛋糕卷HK$178 / 原味蛋糕卷HK$168
店員話優惠會做到4月30日,要買都唔洗太心急啦


又講講我對抹茶蛋糕卷及原味蛋糕卷嘅看法。

初初打開看,見蛋糕身有不少氣孔,心中懷疑口感會不會粗糙呢。切下就覺得彈力很好。至於口感原來是很細滑的! 是我太多疑啦。

味道方面個人偏好原味版本,重蛋香,很樸實。抹茶也不錯的,與同事一致同意茶味很重,可以滿足抹茶控的要求。但同時濃厚的還有原味卷所不能察覺的奶味,對不愛奶的我來說就有點太過啦。

很好食。加上優惠,完全會阻礙我的減肥計劃...

0 comments: