Search This Blog

講到抵食的omakase lunch, 全城應該首選 山女魚 。HK$480就有十六貫壽司, 去哪裡找呢? 如果覺得十六貫太多, 還可以揀十二貫的套餐, 才HK$360, 滿足口腹之慾之餘又不傷荷包, 應該要放入大家的口袋餐廳之內呢。

[山女魚] 不要讓價錢嚇到你! 入門版的午市廚師發板

講到抵食的omakase lunch, 全城應該首選山女魚。HK$480就有十六貫壽司, 去哪裡找呢? 如果覺得十六貫太多, 還可以揀十二貫的套餐, 才HK$360, 滿足口腹之慾之餘又不傷荷包, 應該要放入大家的口袋餐廳之內呢。

海藻 高野豆腐

沙律

左口魚

真鯛

油甘魚

伊左木

赤貝

海膽

牡丹蝦

深海池魚

金目鯛

太刀

赤身

秋刀魚

赤鯥

喜之次

大拖羅

左口魚裙邊

吞拿魚手卷

芝麻雪糕
不過老實說, 壽司的捏功不算太好, 但魚料的質素是很不錯的。加上的店子的裝修很精緻, 午餐吃得很愉快的。


山女魚 Yamame
地  址:銅鑼灣開平道1號Cubus 3樓
電  話:2887 8981 | 9257 1979 (what apps)
營業時間:星期一至日 12:00-14:30 / 18:00-22:30
參考網址: Instagram 


0 comments: