Search This Blog

2012.10.20 17:00-18:00 放dinner 其實真係好鬼衰,雖然附近有好多小店,但係呢個時候都未有dinner 供應ga!結果兜左兩個圈之後都係去左華星。 雖然間野已經開左好耐但係我都係第一次黎。相比起澳洲牛奶公司,這裡的裝修用的是黑白兩色,帥...

難得悠遊 - 華星冰室

2012.10.20

17:00-18:00 放dinner 其實真係好鬼衰,雖然附近有好多小店,但係呢個時候都未有dinner 供應ga!結果兜左兩個圈之後都係去左華星。


雖然間野已經開左好耐但係我都係第一次黎。相比起澳洲牛奶公司,這裡的裝修用的是黑白兩色,帥氣一點。而且侍應也比較年輕型仔一點,呵呵。不過我實在被澳洲牛奶公司訓練得太好啦,一坐下就吐出"常餐...炒蛋...凍華田..."幾個字。其實我見好多人都會坐低拿著餐牌磨5-10mins才下單的啦。我也蠻是後悔沒有試校長多士,畢竟這是下午才供應的菜色呀。

 
不知何時開始習慣吃港式快餐會喜歡配以凍華田。有時即使自己沒留意,但下意識的,還是被影響了。但華田這個口味的確很香港、很搭就是了。
說回食物,兩片多士烤得很脆,牛油也擦得不算太多。中午只吃了只hea狗的我也著實是餓了,三兩下便佐以火腿及蛋,以腿蛋治的形式祭了五臟腑。蛋炒得蠻滑的,,只是蛋香不夠,額外自己撒了點胡椒粉調味。叉燒意粉嘛,叉燒有點肥,整體不過不失吧。

找數HK$34,這個時間來,客人少,感覺蠻悠遊自在。吃的輕鬆,也就值回票價了。

華星冰室
地址 : 灣仔克街6號廣生行大廈地下B1號舖
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=41467


3 comments:

  1. 之前我都有成日食佢架,Lunch同LATE Dinner,
    我通常都會食剩D意粉, 因為麻麻地...
    自己一個人食個陣, 睇住佢貼係牆D海報同相就可以食完一餐LU~

    ReplyDelete
  2. 係wor~ 呢度你都方便~~
    我想試下豬仔包tim ga~不過得一個人, 真係冇辦法 :p
    呢頭都好多野食啊~ 你有冇食過慶吉家??

    我又冇留意d 相...係度睇其他食客...:)
    好似呢度d 客ge 平均年齡大過澳洲牛奶公司咁~~~

    ReplyDelete
  3. 慶吉家...無呀~~會搵時間去食下啦~
    呢排鍾意食天使麵呢間野食多~
    你又試下呢間...佢D薯蓉幾好架...

    ReplyDelete