Search This Blog

原來上堂都可以小破財!一個小時的dinner break 已經夠我去文具舖買file、 去華星嘆個常餐 ,和找到一間蛋糕用具店睇野同買野! 各位請看,圖中呢支黑黑ge 就係雲尼拿枝啦! 講緊d 大型supermarket 係賣緊HK$9x 兩枝ga! 雖然一直都有聽人講...

*I <3 cake*


原來上堂都可以小破財!一個小時的dinner break 已經夠我去文具舖買file、去華星嘆個常餐,和找到一間蛋糕用具店睇野同買野!


各位請看,圖中呢支黑黑ge 就係雲尼拿枝啦! 講緊d 大型supermarket 係賣緊HK$9x 兩枝ga! 雖然一直都有聽人講過話蛋糕用具專門店會賣得比較平,但係冇諗過竟然係平咁多lor! 才HK$12一枝啊! 太過份了吧! 原本打算眼看手勿動的我也忍不住買了兩枝(明天做布甸/cupcake 之類!),順道也買了很常用的魚膠片之類…lol

店內還有很多特別素材,光是麵粉也十數種,朱古力也分門別派,真的要研究起來也會很花時間吧! 有需要時再來逛逛好了!

I <3 cake 網站:
 http://www.bizlinkage.net/ilovecake/index.htm
油麻地店
 地址: 九龍油麻地上海街338號地鋪
灣仔店
 地址: 香港灣仔灣仔道188號H2地鋪




0 comments: